מרפאת שיניים לילדים במודיעין

באנר עליון תמונות של ילדים שמחים

מרפאת שיניים לילדים במודיעין

מרפאת השיניים של ד"ר נעם בירמן ממוקמת במודיעין ומציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים לילדים במודיעין בכל הגילאים, הכולל בין היתר טיפולים להשלמת שיניים חסרות, איטום חריצים, כתרים לשיני חלב, טיפולי שורש, השלמת שיניים שבורות, טיפולי שיננית ועוד ועוד.

מודיעין היא עיר צעירה המלאה במשפחות ובילדים ואנחנו – מרפאת שיניים לילדים במודיעין – גאים להוביל בה מערך טיפולים דנטאליים מהמתקדמים ביותר בישראל. במרפאה שלנו תוכלו לקבל מגוון רחב של טיפולי שיניים לילדכם על ידי צוות מקצועי, מסור ומנוסה במיוחד וחשוב לא פחות – כזה המתמחה במתן טיפולי שיניים לילדים.
ד"ר נעם בירמן עצמו הוא מומחה לרפואת שיניים לילדים המתגורר במודיעין, בעל ניסיון עשיר במיוחד בטיפולים הפשוטים ביותר ועד המורכבים ביותר, כולל הצלחה רבה בטיפול בילדים עם חרדות דנטאליות, מגבלות פיזיות וצרכים מיוחדים.
ד"ר נעם בירמן הוא מזכיר האיגוד הישראלי לרפואת שיניים לילדים, חבר ב-IAPD, האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים לילדים, רופא בכיר ומדריך מתמחים במחלקה לרפואת שיניים לילדים בבית החולים הדסה עין כרם.

תמונה של חדר ההמתנה במרפאת השיניים במודיעין

כל טיפולי השיניים בקליניקה שלנו מתבצעים על ידי או בהשתתפותו של ד"ר נעם בירמן.
כרופא שיניים מומחה בטיפול בילדים, ד"ר בירמן הוא בעל ניסיון רב בביצוע טיפולים בהרדמה מלאה, המיומן במיוחד בטיפול במקרים קשים ובמצבי קיצון. הוא יודע כיצד ליצור קשר טוב עם הילד, לרכוש את אמונו, להרגיע אותו כשצריך, לגרום לו להרגיש בנוח והחשוב ביותר הוא יודע כיצד לנהל את הטיפול באופן כזה, שהילד יוצא מטיפול השיניים כשהוא רגוע, שמח, נינוח ולאחר שעבר חוויה טובה. צוות מרפאת השיניים לילדים במודיעין גם הוא שם דגש על טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לצד החשיבות שבאווירה נעימה, יחס אישי חם ואדיב הן לילדים והן להוריהם.
ד"ר נעם בירמן וצוות המרפאה מכירים היטב כל מטופל ונותנים מענה לצרכיו הייחודיים כאשר אחת המטרות העיקריות שלנו היא שהילד יזכור את טיפול השיניים כחוויה חיובית ונעימה.

כמרפאת שיניים לילדים במודיעין, אנו מציעים לתושבי האזור מגוון טיפולי שיניים בטכניקות חדשניות תוך שימוש במכשור מתקדם ובחומרי גלם איכותיים במיוחד. המרפאה נעימה ומרווחת, נוחה ומעוצבת ויש ללקוחות המגיעים אליה חנייה בשפע. מרפאת השיניים לילדים במודיעין וד"ר בירמן עצמו מהווים כתובת לפציינטים רבים המגיעים לטיפול במיוחד מכל רחבי הארץ.

מחיר טיפול במרפאת שיניים לילדים במודיעין   

מרפאת השיניים לילדים במודיעין של ד"ר נעם בירמן מעמידה לרשות תושבי אזור מודיעין, מכבים-רעות והסביבה, צוות מיומן, מקצועי, מוביל מסור ומנוסה המבצע מגוון טיפולי שיניים (פשוטים כמו גם מורכבים) כולל טיפולים אסתטיים וטיפולי יישור שיניים, שיקום הפה וטיפולי כירורגיה דנטאלית. מרפאתנו מוכרת וידועה כמרפאת שיניים לילדים במודיעין הטובה ביותר.

משרד הבריאות אוסר על רופאי השיניים לפרסם מחירים לשירותיהם ולכן נשמח אם תצרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ עם ד"ר בירמן. במהלך הפגישה ד"ר בירמן יבצע פרוגנוזה וייתן לכם הערכה מדויקת של הטיפול שילדכם זקוק לו כולל מחיר.

למידע נוסף וזמינות תורים אצל ד"ר נעם בירמן במרפאת השיניים לילדים במודיעין, מוזמנים לצור קשר!