באנר עליון תמונות של ילדים שמחים

ויטמינים לבריאות שיני הילדים

ויטמינים הם רכיבים חשובים כדי לעודד גוף חזק ובריא

אצל ילדים וגם אצל מבוגרים. עבור ילדים מומלץ להוסיף ויטמינים שיוכלו לסייע להם לתזונה מאוזנת וגוף בריא. התזונה היומיומית של ילדים צריכה להכיל מרכיבים כגון סידן וזרחן וגם כמויות מאוזנות של פלואוריד. זה חשוב כדי שלילדים יהיו שיניים בריאות. כאשר יש חוסר באחד המרכיבים הנ"ל, אז ניתן להשלים זאת באמצעות תוספים של ויטמינים. תוסף פלואוריד יוכל להגן מפני עששת וכן תזונה נכונה שאינה רוויית ממתקים וסוכרים, היכולים לפגוע בבריאות השיניים. אם אתם מתלבטים אודות הוויטמינים המומלצים לילדיכם, אז מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים והוא ימליץ לכם על הוויטמינים הנחוצים לבריאות השיניים של הילדים האהובים. 

ילד קטן מאושר

מדוע ויטמינים חשובים לבריאות שיני הילדים?

ויטמינים הם מרכיבים המצויים במזון שאנו אוכלים, והם תורמים לחיזוק הגוף שלנו. ויטמינים חשובים לגוף שלנו למען התפתחות בריאה ותקינה עבורו. ויטמינים הם גם חיוניים לבריאות השיניים של הילדים, ולמניעת עששת, לדוגמא. ויטמין D למשל, הוא חשוב כדי לחזק את העצמות בגוף וגם את השיניים. ויטמין K הוא ויטמין נוסף החשוב לחיזוק רקמות עצמות החניכיים, וגם סידן הוא חשוב, הוא המרכיב הבונה את העצמות בגוף שלנו, וגם השיניים הם עצמות קטנטנות בגופנו. ויטמינים אלו לעיל וויטמינים נוספים הם חשובים לבריאות השיניים של הילדים שלנו, כדי שהם יגדלו עם שיניים חזקות ובריאות עבורם.

כיצד ניתן לשמור על בריאות שיני הילדים?

מגיל צעיר הילדים נדרשים לשמור על הבריאות של השיניים שלהם, כדי למנוע תופעות לא רצויות, כגון עששת, ולסייע לפתח שיניים בריאות, ככל האפשר. תזונה מאוזנת היא חשובה כדי לשמור על בריאות שיני הילדים, כגון ירקות ומזונות עתירים בסידן וברזל. כדאי להמעיט בצריכת ממתקים, חטיפים למיניהם וסוכרים, כדי למנוע חורים בשיניים ועששת. למעשה, באמצעות תזונה נכונה ולא להגזים בצריכת סוכרים, תוכלו לשמור על בריאות שיני הילדים שלכם. בכל מקרה של תלונה מצד הילד על כאבים בשיניים שלו, מומלץ לבדוק אצל רופא שיניים כדי לשלול חורים בשיניים או עששת, ולטפל בכך בהקדם, לפני שהכאבים יחמירו. חנכו את הילדים שלכם לתזונה נכונה ומאוזנת מגיל צעיר, וכך תשמרו על בריאות השיניים שלהם לאורך זמן.

היכן תוכלו להתייעץ אודות בריאות שיני הילדים שלכם?

אם תרצו להתייעץ עם גורמים מקצועיים אודות בריאות השיניים של הילדים שלכם אודות חוסר בויטמין די אצל ילדים ואודות וויטמינים אחרים המומלצים לחיזוק בריאות השיניים, אז מומלץ להיוועץ עם רופאי שיניים המומחים בתחום הילדים, שיוכלו לייעץ לכם בכך. נועם בירמן , לדוגמא, הוא רופא שיניים לילדים, אשר תוכלו להתייעץ עימו אודות ויטמינים חשובים לבריאות השיניים של הילדים שלכם. צרו קשר כבר כעת עם רופאי שיניים לילדים, והתייעצו עימם אודות הויטמינים המומלצים עבור הילדים האהובים שלכם, ולשמירת בריאות השיניים שלהם.

מרפאת השיניים לילדים במודיעין

ממוקמת במרכז מודיעין –  רחוב יששכר 44, במקום נוח ונגיש גם לתחבורה ציבורית ולבעלי רכב פרטי

צריכים תור?

שלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

קצת פרטים פורמליים

נועם בוגר בית הספר לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים. הוא גם בוגר תוכנית ההתמחות ברפואת שיניים לילדים באוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.

נועם משמש כעת כרופא בכיר ומלמד את דור העתיד של המתמחים ברפואת שיניים לילדים. והוא מוסמך לביצוע טיפולי שיניים לילדים בהרדמה מלאה.